Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Amikor megfenyegetnek...

2012.07.02. 22:05 tildy[UK]

Nos ez is elérkezett. Bár jó környéken lakunk, sokszor még ez sem jelent semmit.

Ma épp jöttem hazafelé, örvendeztem is, hiszen meghallgatták a kérésem, a polgármester végre rakatott kukát a házunk elé. Sajnos örömöm csak pár percig tartott. A ház előtt parkoló autóból ugyanis egy üres mekis dobozt dobtak ki. Odamentem, megkértem, hogy ne tegyék. Elkezdtek ordibálni, hogy mit képzelek , milyen alapon kérem meg, őket , hogy elvigyék a  kukáig.

Mivel a következőt is kidobták, immár rám, felkaptam, és visszadobtam az autóba.  Erre kiszálltak, elkezdtek köpködni, megfenyegettek, hogy beverik a  fejem. 3 férfi egy nő ellen , szép felállás. 

A portásnak szóltunk, egyik srácról + autóról fénykép van. Most nézünk utána mit is tudunk tenni. Rendörség  be lesz vonva.  100 font bírság, a  fenyegetésért pedig több is járhat. 

Sajnos félek attól, hogy esetleg  visszaüt a  dolog. Na nem a  rendőrség részéről, hanem ...

Ismerve sajnos a  netes közösséget, biztos lesznek olyanok, akik azt mondják nem kellett volna visszadobni az autóba.  Meg hogy hülye vagyok.

De tényleg az a megoldás,  hogy elsétáljunk  a  dolgok meleltt, és ne szóljunk rá  a másikra? Tényleg ez lenne a megoldás? Mi a véleményetek?

Mert szerintem a ne dobd ki itt, ott a kuka, vidd el nem lehet alapja annak, hogy lebüdöskurvázzanak, csak mert rájuk mertem szólni. 

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr114624915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tvk · http://kodzaj.blog.hu 2012.07.03. 13:17:55

Akkor ezek szerint Lándonban sem csak lordok laknak. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.06. 20:43:35

És mocskos nigger arab állatok voltak vagy rendes fehér emberek?
Egyébként nem kellet volna visszadobni a dobozt!
Gránátot kellett volna...
Ki az a barom aki nem képes kidobni vagy zsebre rakni a szemetét?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.06. 21:39:33

1 arab, 3 fekete . De multkor egy jol szitualt feher tette mindezt, akkor fel volt huzva az ablak, igy csak a szmetre tudtam ramutatni, hogy nem ott lenne a helye. De az legalabb racsukta az ajtot, ezzel is mutatva magarol mekkora taho.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.06. 21:43:04

Ja 4-en voltak, csak a 4. benn maradt a kocsiban....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.06. 21:59:30

Sajnos én is láttam már itthon 50 körüli felnőtt fehér embert férfit és őt is,eldobni a szemetet.
Tudom ez nem ilyen poszt de itt a cigányok,nyugaton az arabok szaporodnak nagyon.Itt pár év múlva háború lesz.
Én még a zsidóktól is tartok.
Egyre borúlátóbb vagyok.
Ott úgy tudom lőfegyvert se nagyon lehet tartani de legalább sok a kamera és lefilmezik azt aki esetleg megöl.
A sok rohadék csukját hord így nehéz őket azonosítani.
Általában kokerókon látok csuklyás cuccot de egy fehértől hallottam hogy így hiába a kamera.Akkor mondta mikor egy haverját oktatta az önvédelemre.
Azért vigyázz magadra.Nem tudom ott mit lehet használni önvédelemre de szerezd be!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.06. 23:18:46

@tildy:): Na,most olyan vagy mint egy szájhős.:))
Akárhányszor elmeséled,mindig egy emberrel több lesz akivel szemben bátor voltál.:))
Bocs,nem tudtam kihagyni.
Jóéjt!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.07. 00:16:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: :P
Nincsenek eloiteleteim , ennek ellenere sem.

Mondjuka fuggonyosoket nem ertem, es sosem fogom megerteni azt hiszem. (Fuggonyosok , akik nikabot hordanak).

Ugy vagyok vele, Romaban mint a romaiak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.07. 19:39:41

@tildy:): Előítéleteim nekem sem csak tapasztalatok meg félelmek.
Ahogyan franciaországban ahol sok arab van ki akarják találni hogy a nők csak bizonyos napokon mehessenek közintézményekbe.
Ha elmegyek egy arab országba betartom a szabályokat,mert bajom eshet.
Ők idejönnek megkapnak mindent,de ha ők lesznek többen mi is megkaphatunk majd mindent?
Vagy megtanulnak együtt élni vagy háború lesz.

Geza 2012.07.11. 13:11:11

Hasonló szitu idehaza, csak csikkel és hajléktalannal. Némi érvelgetés után azt mondta, hogy leszúr, aztán amikor kb. másfél másodperccel később nyitott pengével a kézben megkérdeztem, hogy ugyan mivel és mikor akarja elővenni, akkor patthelyzet lett. Pusztán a pofázásért csak nem szúrom le, de akkor meg mit lehet tenni, amitől leáll, nem szemetel és no pláne nem fenyegetőzik? Persze semmit, de akkor meg megint ugyanez fog történni, és megint ugyanúgy fogunk ott állni, hogy megint ne változzon semmi.
És azért rossz belegondolni, hogy ha négy normális felépítésű emberből álló csapatnak így beszól egy darab koszlott csöves, akkor mit engedne meg magának pl. egy magányos nővel szemben, aki mondjuk este át merészelne menni egy parkon.
És nem, az nem megoldás, hogy _utólag_ lecsuknák x hónapra, mert egyrészt ez nem csinál vissza semmit, másrészt meg ennek a büntetésnek nincs elrettentő hatása a többire nézve, ergo azok is ugyanezt fogják csinálni.
Rohadt ez az egész hozzáállás a gyökereitől fogva.

Mindenesetre ha megoldódik valahogy a helyzeted, feltétlen írd meg légy szíves, mert megoldásra sajnos itt is lenne szükség.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2012.07.18. 17:54:14

Felnőtt embereket nem lehet nevelni. Egyértelműen támadásnak tekintik. Hülyeség volt visszadobni a szemetüket. Nincs az az ember, aki erre magába száll, elgondolkodik, és a kukát fogja használni (aki ilyen lenne, az eleve nem dobja mellé).
Ez, mint pedagógiai módszer alsó tagozatban még működhet, afölött már ellenállást szül, és legközelebb azért is mellédobja.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.18. 18:52:03

@mimindannyian: Semmig ond, legkozelebb majd megneveli oket a council.

geekthink 2012.08.01. 09:52:00

@mimindannyian: Ha soha senki sem dobja vissza, akkor eszébe sem fog jutni, hogy esetleg valamit rosszul csinál. Ha mindenki visszadobná, mindjárt más lenne a helyzet. Egyértelműen követendő példa.

Talán nem a visszadobás a legjobb ötlet, mert erőszakhoz vezethet, de pl. fel lehet venni és "látványosan" kidobni, vagy ilyesmi.

Bármit tehetünk, csak ne maradjunk közömbösek.

(@tildy: üdv itt nálad, tetszik a blogod)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.08.01. 23:19:46

@geekthink: Koszonom:)

Vannak jobb megoldasok, jelezni szerintem mindenkepp kell a masik fele, hogy talan nem kene. Keressel inditottam en is, a visszadobas mar akkor tortent, mikor egyertelmuen engem celzott es dobott meg a szemettel.

g.wraith 2012.08.05. 22:48:34

En ez ilyeneknek nem merek semmit sem szolni, itt a kornyekunkon tegnap egy par 14-17 eves kolyok szetvert valakit, mert nem adott tuzet a cigijukre. Van akit azert vernek meg (vagy rosszabb esetben szurnak le)mert nem vesz a bolt elott lezengo tinzeneves kis majomnak cigit az ember (mert ugye csak 16 vagy 18 eve felett lehet cigit venni). En mar regen nem elek otthon, es akor is videken laktam es az ilyen hallatlan volt, de ahogy olvastam otthon is durvulnak a dolgok, foleg a nagyvarosokban.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.08.06. 01:35:27

@g.wraith: Neha a fejemet fogom , mi van. Az, hogy alig van, aki a mekibol elvinne az asztalrola talcajat, a szemetet, vagy hasonlo dolgok ( minap moziban jartunk, inkabb nem mondok semmit, hogy nezett ki a vegen, es hanyan vittek magukkal a szemetuket...) , egyszeruen nonszensz.

Nem sok dolog van, amit ki nem allhatok itt, de ezt nagyon nem csipem.

g.wraith 2012.08.06. 08:38:26

@tildy:): Igen, sajnos ez igy van. Viszont azon kivul hogy sok tizeneves rem neveletlen es eleg nagy a bunozes, masra nem tudok gondolni ami bosszant ebben az orszagban. Ezen kivul en mindennel happy vagyok. Meg nem eltem angol kis varosban, de Londonon kivul azert jobb a helyzet szerintem. Te Londonban laksz Tildy?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.08.06. 10:47:14

@g.wraith: Igen, itt lakom Londonban. Tapasztalatom nincs mas varosokrol, csak hallomasbol tud az ember ezt azt, pl. hogy eszakabbi varosokban nagyobb a nacionalizmus.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.10.20. 07:55:26

Nem tudom eldönteni, bátor voltál, vagy csak naiv. Dicséretre méltó, hogy próbálsz odahatni a környezetedre, ne szemeteljenek, de azért mondjuk a páromnak nem ajánlanám a módszeredet. :)

abaya-oman 2012.10.30. 08:02:38

Nekem tetszik, hogy szoltal. Mielott gyerekeim lettek en is csinaltam ilyesmit. Azota nagyon ritkan. Mostanaban inkabb csak szo nelkul felveszem, de ugy, hogy lassa az aki eldobta. Csak a legelvetemultebbek nem szegyelik el magukat.

abaya-oman 2012.10.30. 08:10:27

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Kar, hogy azt hiszed ez borszin kerdese. A szemet az szemet. A bunko az bunko.

Es az is bunko, akinek a szemet a szajabol omlik.
süti beállítások módosítása