Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

2009.dec. 8.

2009.12.11. 10:31 tildy[UK]

Eltelt egy hónap, november 8-án érkeztünk meg. Nagyon nagy hangulatingadozásaim vannak, attól függően, hogy épp jól sikerült a napom vagy sem.Szerdán délre behívtak egy helyre, interjúra , php-s munka.

Aztán kedden  beadtam a subwaybe meg egy törökhöz az önéletrajzom. A török pincér csajszit keres, szendvicseket kell gyártani , ilyesmi . Este fel is hívott, én meg berezeltem kegyetlenül, hjajj jaj, csak férfiak voltak benn, kártyáztak, ugye nem akarnak eladni, hjaj, ugye nem történik semmi rossz velem, annyi mindent hall az ember...
Erre a lakótársak meg elpoénkodják... Esmein szintén.
Na mindegy, bementem, hogy megbeszéljük pontosan miről lenne szó (telóban ezt beszéltük meg) , de kicsit megijedtem na....
 Végül hála égnek ez nem jött össze. Nem volt szimpatikus az ember, és neki sem jöttem be... 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr451589952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása