Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Császka - mászka

2009.11.14. 01:37 tildy[UK]

Tegnap kifizettük a lakásért a depositot, meg egy hétre előre a szállást (összesen 450 font). Szerencsére a lakók nagyon segítőkészek, egyik lakó, aki szintén phpzik át is küldött egy megfelelő önéletrajz mintát, ami után ő nagyon sok megkeresést kapott.

 

Feltöttöttük az O2es telót is(15-15 font), beállítva a Family bolt-ont, illetve a Favourite placet.
Az egyik olyasmi, mint otthon a családi csomag , a másik pedig 1000 percet ad, ha adott irányítószámú körzetből intéz az ember hívást. Ez utóbbi ingyenes, a másik kb 7.5 Font, viszont a Pannonos családi csomaggal ellentétben elég csak egy számon beállítani, a többi familyben lévőnél is él.

Este megnéztük a Tower Bridge-t, sajnos Esm álomszuszék, meg ugye voltunk előtte boltban is, így akkor értünk már oda, mikor besötétedett.

A metrót már kezdjük érteni, viszont a buszos közlekedés, meg a térkép.... Egyelőre még nem triviális.

No de térjünk vissza a címre.
Biztos emlékeztek, annak idején beruháztunk mindketten egy - egy Fu-si laptopra. Nos az övé szerintem sokkal jobb vétel volt, ennek ellenére volt olyan dinka, és eladta az öccsének, kijövetel előtt. Hogy miért? Ezt igazán ő tudja. Igen, ment már otthon is emiatt a hiszti a részemről. Szerettem azt a gépet, szép volt , jó volt, tökéletes volt.Szerintem.

Ő viszont szereti a változatosságot (remélem csak ilyen téren, mert ha nők terén is, akkor bajban vagyok.) Szóval eladta, és itt álltunk a ködös albionban egy szál géppel, ami viszont nem pálya. Persze venni kellett újat. És ez utóbbi akkora törést okozott bennem, főleg, hogy a kijövetelt anyagilag kb 90%-ban én finanszírozom, hogy bizony eltört az a mécses.Nomeg a cserép is. Bár lehet csak a sok stressz jött ki rajtam, meg az, hogy mióta szabadságon vagyok, vagy legalábbis nem járok be munkahelyre, nem ittam kávét. Rendszeresen álmos is vagyok, tegnap már este 9kor aludtam.

A vétel amúgy egy Asus 1005ha lett, részemről így igen rossz szájízzel.
Még akkor is ha a maga 250 fontos árával nem volt "annyira" rossz vétel.

Kiakadtam, de mindegy, ezen túl kell lépni.

Az árakra visszatérve: ha nem szendvicset eszel , amit készen adnak, akkor nem vészes, kb otthoni árszínvonal. A tejföllel ijesztgettek, hogy nem lesz, szerencsére a sour cream, amit vettünk szerintünk nem tér el tőle, holnap ennek örömére sajtos-tejfölös tésztát gyártok.

A péksütemények finomak és olcsók (3 fánk egy font, 3 vaniliás csiga egy font).

Az időjárás: változatos, tegnap csodaszép idő volt, ma inkább nyálkás, csepergős.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr751523898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása