Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

A gold is fogy, az xp sem gyűlik

2009.12.11. 10:29 tildy[UK]

 A lehető legrosszabb kombináció a fenti.
Az előbbi bejegyzésben írtam a  cateringes cégről. Mivel kicsit késve kerülnek át ide az írások, ezért az már részben múlt. Hétfőn  voltam a cateringes cégnél, és hát nagyon letörve jöttem ki. Míg lakótársamnak a kezébe nyomtak egy listát, hogy tanulja meg, jöjjön vissza, és írja meg a tesztet, én rögtön teszttel kezdtem: Chafing dish, meg ilyenek... Mondom mi van? Még így is tudtam három kérdésre a választ, de ... Lényeg a lényeg, elég magam alatt vagyok, hogy még ide sem vagyok jó. Ráadásul a nyelvem is összeakadt beszéd közben, totál nem tudtam kifejezni magam - telefonban meg nagyjából már megy, ez is érdekes...

Szóval a minap írt "lesz munkám!" mondat ma már lesz munkám?-ra módosult. El vagyok kenődve, és le vagyok törve , mint a bili füle. Angolra meg nagyon rá kell feküdnöm, tényleg, de nagyon nem megy a fejembe. Ma is másfél órát angoloztam, online tesztkérdések, meg az angol nyelvtankönyvet nézegettem. Holnap 1 óra angol beszéd itt az egyik lakótárssal, aki tart egyébként is órákat....

Félek, hogy bármennyire is küzdős típus is vagyok, ebben felsülök, csúnyán. Tudjátok olyan érzés, hogyha már felszolgálni sem vagyok jó, akkor minek élek?

Na jó , a mai napi nyavalygást abba is hagyom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr631589946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása