Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Türelem...

2009.12.15. 21:43 tildy[UK]

Rózsát terem. Azt mondják. Rám pedig közel sem jellemző, amennyire szidom néha azt aki türelmetlen, olyan türelmetlen vagyok jómagam is. Főleg olyan dolgokra jellemző ez, ami nem csak tőlem függ.
Múlt heti interjútól még semmi hír.
Holnap reggel egy újabb interjú, ráadásul vidéken. Csak az oda és visszaút 6000 ft. Meglátjuk mi sül ki belőle.

Hétvégén eljött értünk volt kolis lakótársam autóval . Kicsit kimozdultunk. Warwickban és Birminghamben jártunk. Kicsit fura volt a baloldali anyósülésen ülni Az út legalább 2 óra volt Warwickig, és onnét még jó 1-1.5 Birmingham. Jóbarátom két éve él kinn, mérnökasszisztensként dolgozik. Egy dízel Rover 75-el utaztunk Igaz , amit a totalcaron írnak : szinte műanyagnak tűnik a benne lévő fabetét, olyan fényes.


Warwickban egy kastélyt néztünk meg. Természetesen megnéztük a rémségek katakombáját is. Itt nagyon dívik ez, több helyről is hallottam, hogy vannak ilyen katakombák, szobák, ahol ijesztgetnek. Természetesen kipécéztek, úgyhogy az egyik teremben én voltam a kiválasztott, akinek elvágták a torkát egy lepel mögött
Nagyon énekelve beszéltek, alig értettem valamit.
És természetesen irtó büdös is volt a megfelelő termekben...

Később birmingham felé vettük az irányt. PErsze a gps vagy háromszor megszivatott (route66) , keringtünk jobbra-balra, de csak megtaláltum a sealifet. Mint a nevéből kitalálható a tengeri élővilágról nyújt egy kis képet. Kb 4 órát töltöttünk ott, voltunk 4d-s vetítésen (3d-s mozi , plusz szél, víz, stb).
MEgsimogattam egy tengeri csillagot, meg egy rákot is:)

Birminghami látkép

Tengeri sün

Rája

Teknőctalálkozó

További képek itt

7 komment

Címkék: birmingham warwick sealife

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr251600900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagno 2009.12.17. 07:48:36

Szia!

Megörültem, hogy megtaláltam ezt a blogot, mert én is épp azt tervezem, hogy elköltözök Londonba (igaz én csak februárban), és szintén PHP programozóként. Ezzel kapcsolatban szeretnék tőled kérdezni egy pár dolgot:
1. Kb. mik azok a főbb dolgok, amiket elvárnak egy php programozótól. Írtad már a framework-öket, bár nincs nagy tapasztalatom bennük (symfony-t már láttam), de az oop php-vel nincs problémám.
2. Van-e értelme már itthonról beadni önéletrajzot kinti munkákra?
3. Kell-e kísérőlevelet írni az önéletrajz mellé, vagy elegendő csak szimplán az önéletrajz?
4. Tudnál esetleg küldeni egy önéletrajz-mintát? Már készítettem egyet, de haver azt mondta, hogy struktúrális problémák vannak vele, de valahogy mindig csak csúszik egy normálisnak az átküldése a részéről, én pedig meg már lassan kezdek kifogyni az időből.

Jelenleg lassan 5 éve van biztos állásom, és ezt készülök feladni, szóval amennyire csak lehet szeretnék biztosra menni.

Segítséged előre is köszönöm.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.12.17. 18:26:55

Nálunk sem csak a frontend. Több televíziónak is mi készítjük az oldalát.

flea 2009.12.29. 12:50:22

Huh, ez a Warwick Castle nagyon jól néz ki, egyszer el kell ide mennem!

Ez az interjú dolog hogy van? Még nincs munkád?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.12.29. 13:49:59

@flea: Szia!

Eddig összesen 5 személyes interjún voltam, ebből 2 ugyanannál az embernél, de az adminisztrátori munka is lenne, landlordokat, meg agencyket kéne hívogatni. Meg webfejlesztés is. Nem fizet sokat, ha két agency per hét megvan 16 ezret...Viszont kétszer késett már az interjúról, összesen már két órát...

flea 2009.12.29. 14:40:09

@tildy:): jól értem, hogy alapvetően webfejlesztő szeretnél lenni, és minden más csak szükség esetén/átmenetileg jön szóba?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.12.29. 15:34:20

flea: ha lehet maradnék webfejlesztő, de mivel két hónapra elég a pénzem, ezért bármi szóba jöhet ideiglenesen fél-egy évig.

flea 2009.12.29. 16:30:51

Az a benyomásom, hogy mostanában "áthidaló" munkát szerezni sokkal nehezebb, mint rendeset, mert alacsony képzettségű munkaerő sok van az utcán. Hogy ez jó hír-e, az persze attól függ, hogy 2 hónap alatt találsz-e "rendes" munkát...

Én (nem webes, hanem C++ fejlesztőként) két éve úgy találtam itt állást, hogy több hónapnyi szerencsétlenkedés után végre rátaláltam egy eszméletlenül profi közvetítőre, akik pikk-pakk elhelyeztek a mostani cégemnél. (Kb. 1 hónap alatt, de ha én nem bénázok eleinte, egy hét se lett volna. Egy volt kollégám most december első felében kezdett keresni, ajánlottam neki őket, januárban már kezd.)
Mondjuk én otthonról kerestem, így legalább pénzbe nem került. Illetve az első, sikertelen személyes interjút én fizettem, de laknom nem kellett itt. Akkor ugyan nem volt válság, de ez a munkaerőpiacnak ezen a szeletén csak nagyon minimálisan látszik meg.

Ha gondolod, vedd fel velük a kapcsolatot, ugyan nem webfejlesztésre vannak kihegyezve, de ilyen ajánlat is előfordul a honlapjukon.

www.client-server.co.uk/

De ha ők nem jönnek be, akkor is érdemes az ügynökségek között bogarászni, hátha találsz egy olyat, ami hasonlóan profi és kifejezetten webfejlesztésre specializálódott. Itt valamiért az a szokás, hogy minden ügynökségeken keresztül zajlik, gondolom lakásszerzéskor már szembesültél ezzel...

Bocs, ha sok a jótanácsból, és kalappal!
süti beállítások módosítása