Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Extreme weather es egyeb okossagok

2010.01.09. 03:08 tildy[UK]

 Elore is elnezest az ekezethianyert, parom geperol irok...

Na szoval par napja leesett itt ird es mondd 3 centimeter ho!
Igaz mocsok hideg van, de ez az idojaras az angoloknak mar extrem... Ma jot rohogtem, mikor kezifekes fordulokat toltak az utcaban, maskepp ugyanis nem tudtak volna kanyarodni. Volt egy szegeny robogos is, elesett, de nem lett baja.
 
Szoval mindenhonnan ezt lehetett hallani, hogy extrem idojaras, ennek oromere a munkahelyre 1 ora helyett kb masfel alatt jutottam be.
Apropo munkahely: kedden es szerdan dolgoztam... Na nekem aztan nem budos altalaban a munka, de ezt senkinek nem kivanom: room attendant voltam a Novotelben, a towernel.
Azert multido , mert egy percet sem akarok tobbet ott dolgozni.
Romanok a managerek, es meg akar csinalnam is, ha nem lennenek olyanok amilyenek. De a kovetelmenyek magasak, a korulmenyek meg... Magas az elvaras ruhazattal szemben is, nem ertem miert nem jo egy fekete sportcipo a takaritonak.. De nem, fekete balerinacipo kell, meg fekete szovetnadrag.
Oke, elso nap betanulas... 10 szobat csinaltunk meg ketten 5 ora alatt, ez 20 font osszesen. Bizony!
2 fontot fizetnek szobankent, egy kezdonek eselye sincs minimalbert elerni, de meg egy honapok ota ott dolgozo se tud egy nap alatt 20 szobat megcsinalni...
 
A managerek meg... Letakaritottam az asztalt ahogy mutattak,a moget ugye nem kell, bejott a manager es a moge mogul a tetejere rakott ket porcicat, mikor nem figyeltem oda, leszedett ket torulkozot szinten , mikor nem figyeltem oda... Mintha elrontottam volna. Arrol nem is beszelve, hogy az ivopoharat azzal a szivaccsal kellett volna torolnom, amivel elotte mososzerrel a furdoszobat mostam   
 
Rongyot nem adtak, parnahuzattal , meg a hasznalt torolkozovel takaritottuk a szobakat...
A takaro van vagy 15 kilos, nem ertem , miert noket alkalmaznak ilyen munkara.
Egyszeruen a lenezes miatt, meg mert kokemeny munka, meg amiatt is, mert nem fizetik ki a teljesitmenyber miatt a minimalbert (ez elvileg torvenyellenes) ugy dontottem, egy nap nem sok annyival sem maradok tobbet ott.
Raadasul egeszseileg is megviseli az embert, belelegezed a kifujt vegyszert, stb...
A legnagyobb ellensegemnek sem kivanom ezt a munkat, tenyleg a legalja, a managerek ugy kezelik az embert, mintha sikhulyek lennenek... Higgyetek el, nemcsak en hagztam el oket, mikor mentem, volt az ugynoksegnel egy csaj, mondta mennyire gaz az egesz, nem hittem el. Aztan utanam a lakotars is ment oda, de meg aprobanapon eljott... Szoval ennyit errol...
 
Ma volt egyik helyen a 3. interjum, holnap lesz a 4. De mar megint valtoztatott az ember azon, mit kene csinalnom (most mar recepciosnak is kene lennem, telefonokat felvenni blabla ), meg anyagilag is probal lentebb alkudni... Haaat.... Erdekes....
 
Ma megvolt az NI numberes interjum is, jol eldumaltam az ugyintezovel, azt hittem nehezebb lesz, meg hogy keves lesz az angolom, de minden gordulekenzen ment, illetve megtudtam, hogy a leghosszabb nevu angol telepules 34 betut tartalmaz  (elrontotta a lakhelyem nevet, mondtam semmi gond, masodik leghosszabb nevu magyar telepules...)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr821658254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogerovac 2010.01.09. 22:25:48

Angliában sok programozót keresnek. Jó, gondolom 99%-ban angolt. De ilyesmit próbáltál? Vagy teljesen esélytelen egy "balkáninak"?

Blogerovac 2010.01.09. 22:32:24

Közben visszaolvastam, látom próbálkozol. A téma érdekel - mármint, hogy milyen esélyek vannak erre UK-ban -, bár már ki nem mennék "szerencsét próbálni". Én másik pályán játszok valami hasonló "játékot".

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.01.09. 23:14:04

@Blogerovac: persze, próbáltam. Egyelőre elhelyezkedek egy helyen, legalább lesz itteni portfoliom.
süti beállítások módosítása