Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Végre fizu:)

2010.03.03. 21:59 tildy[UK]

Rég nem írtam már , páran szememre is vetettétek. Nézzétek el nekem, elfoglalt voltam. Eleve 10-től este fél 7ig tart a munkaidőm, hazaesek 7 után, ha boltba is megyek ,akkor kb 8-ra. Vacsora, stb...
És utána még munka. Otthonra is. Hétvégén is. LEgalábbis az elmúlt egy hónapban ez volt.

Semmi gond, mert szeretem, csak pihenni nagyon jól esne már valamikor.
MA megkaptam az első fizumat: 912 font 12 napra.
No azt hiszem , jó lesz ez. Amúgyis szeretek itt dolgozni. Hibajavításokat csinálok, webshopoknál . Az elmúlt 2.5 hétben legalább 10 javításom ment ki.
Mondtam, hogy bejön február.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr91853419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása