Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Banki kalamajka , avagy itt sincs kolbászból a kerítés...

2011.02.13. 21:29 tildy[UK]

Még azon a pénteken,  mikor Magyarországra utaztam  elnyelte egy barclay's automata a kártyám (VB script Internet explorer errort dobott, kártyámat nem adta ki)
Oké letiltattam, felhívtam a cc-t, mondom ez a gond, hát nem tudja a bankkártyám kiküldeni nem jó a postcode (irányítószám) , szerdán-vagy csütörtökön a számlakezelő fiókban  átvehetem...

Egyik nap elbattyogtam oda.
Bementem, nem találja a számlám, postcode nem jó. Rátelefonál valakire, megkérdi a postcodeot, az általam mondott postcode pedig jó.

Rendszerben nem jól van. Se pnzt nem vehetek igy fel, se bankkártyát nem kaphatok. MEnjek vissza a statementemmel, akkor tehetünk valamit.

Mondom a nőnek, péntek óta nem férek hozzá a számlámhoz, csak neten, nincs pénzem, s ez így nagyon nincs jól. Jópar percig beszélünk, sajnos nem tud mit tenni, blabla. ( Én közben mar totál ideg vagyok magamban, mondom ilyen nincs, ez hihetetlen)

Na végül megkegyelmez nagy nehezen rajtam , oké, lépjünk be a netbankba, nézzük meg az account numbert, keressük ki , mi a gond a postcodeal.

NA kiderül,  F a vege a postcodeomnak a rendszerben, J helyett. Oké szuper, az account numberrel mar tudok felvenni pénzt. A bankkártyám hétfőn fog megérkezni, ( a telefonos hölgy szerda-csütörtököt mondott) addig is tudok kphoz jutni a pénztárban , mehetek sorbaállni.

Állok a sorban, egyszer csak megint jön az ügyintéző, kezében a boríték, és benne a bankkártyám....

Végre.

Azt hiszem bankot fogunk váltani, a LLOyds itt kb olyan mint otthon az otp. Nem szeretem ha nem segítőkészek velem. De érdekes, hogy hiába az útlevelem, hiába az összes adat magamról és a számlámról , mégis ilyen nehézkes volt hozzáférnem a számlámhoz. Elhiszem, hogy az ügyfeleket akarjak védeni azzal, hogy account number nélkül, pusztán névre+címre+útlevélszámra (ezzel kötöttük a szerződést) +aláírásra nem férhet hozza a számlámhoz bárki, csak az a baj, hogyha az a bárki pont én, a számlatulaj vagyok.
 

Szólj hozzá!

Címkék: anglia bankkártya tsb lloyds

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr32659021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása