Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Munkalehetőségek

2011.02.15. 01:11 tildy[UK]

 

Mivel folyamatosan kapom a jobbnál jobb ajánlatokat - ámde jól érzem magam a munkahelyemen, ezért hátha valakinek jól jöhet az alábbi pár lehetőség, nyugodtan keressetek meg, ha valakit érdekel:

 

Software Engineer PHP and Web Services to work for Skype in Prague. The company offers a competitive salary, excellent benefits and a relocation package


 

PHP Web Developer for a rapidly expanding digital media agency based in London. The role is offering an excellent salary and career development opportunities- éves fizu 37-43 ezer angol font

IT and System Engineer munkák
 

Desktop support Engineer
 

PHP fejlesztői állások, szintén
  

Senior Web Developer (HTML, .NET / PHP / JAVA, CSS) with experience of front end architecture to work for a leading digital agency in London and to work with multinational clients.
Éves fizu £40-50 ezer GBP.

 

 

www.cwjobs.co.uk/JobSearch/JobDetails.aspx

Átlagosan heti két alkalommal megtalál egy fejvadász. Egyelőre még nem gondolkodom váltáson, bár anyagilag 1-2r éven belül szeretnék eggyel magasabb szintre kerülni, kb a  36-40 ezres sávba. 

8 komment

Címkék: anglia álláslehetőségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr962662028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2011.02.16. 15:36:27

Szia,

most bukkantam a blogodra, és mindjárt tanácsért fordulok hozzád ha nem bánod.

Én is szeretnék kimenni Angliába (főleg Londonba) dolgozni. Bölcsészdiplomám és humán tudásom ott kint nyilván elfelejthetem. Viszont tavaly egy honlap miatt beletanultam a joomla-ba, és bár nyilván nem vagyok profi, de biztos vagyok benne, hogy meg tudnám jól tanulni, ha már egy egész jó webshopos honlapot összedobtam, ha már értem a rendszerét, akkor további tanulással a többi is menni fog. Ugyanígy természetesen elsajátítanám a druplat is, vagy bármelyik cms rendszert amire igény van.
Angolul erős középfokon tudok, folyamatosan képezem a nyelvtudásom, megérteni már szinte mindent értek, az önkifejezés nyilván gyengébb.

Szóval a kérdésem, hogy ilyen erős középfokú angollal, ha megtanulom rendesen a cms-eket, akkor ezen az úton elindulva találhatok-e odakint melót? Hangsúlyozom nem vagyok informatikus, bölcsész végzettségem van, autodidakta úton tanulnám a cms-eket. Nagyjából egykorúak lehetünk, jogsim természetesen van, és munkavágyam meg komoly elhatározásom van a legtöbb.
Előre is köszi.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.02.16. 15:51:19

Oszinte leszek: itt nem igazan nezik a diplomat.
Azt nezik mit csinaltal eddig(referencia) , es hogy mennyire vagy hajlando dolgokba beletanulni.
Szerintem talalnal itt melot, meg ha kezdetben akar kevesebbert is (diplomas minimalber 22 ezer font per ev brutto, ez havi 1400-1450 font nettoban)
Aki tetrekesz, es akar dolgozni, azt szeretik errefele. :)
Sok sikert:)

pamut 2011.02.16. 19:32:04

A bölcsész tudásom és tapasztalatom referenciaként sem ér semmit, mivel önmagam számára teljesen új területen akarnék elhelyezkedni. Igazából arra akartam kilyukadni, hogy önmagában cms-tudással el lehet-e helyezkedni, informatikai végzettség és informatikai referencia nélkül. Bár gyanítom nem, vagy csak a csodával határos módon :(

Köszi a választ, a legjobbakat!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.02.16. 23:35:17

@pamut: no igen, infós referencia nem árt. CMS tudással is el lehet azért helyezkedni, de általában kell még hozzá vagy frontend, vagy backend tapasztalat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.02.20. 14:22:44

Vagy mozigépészt.Bár ezt az angoltanár sem tudta megmondani hogy van.:))

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.02.20. 15:16:42

Nem ezen a területen dolgozom, de ha tudok valamit szólok.

Múltkor a Sherlock Holmes pubba kerestek alkalmazottat .

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.02.20. 15:37:17

@tildy:): Köszi Istennő vagy!:))
Bár még pár hónap biztos kéne meg legalább egy alapfokú vizsga.Meg némi szókincs.Most így olvasgatom a tankönyveimet és néha megértem ,felfogom miről is tanultam évekkel ezelőtt.:))
süti beállítások módosítása