Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Személyi : kész !

2009.10.22. 10:45 tildy[UK]

Tegnapi napom ismét korán kezdtem, hét órás kelés. Okmányirodához 8 után nem sokkal oda is értem. Még a nyáron mondták, hogy augusztusban már nem kell  postára caplatni, ott is lehet illetéket fizetni, de terminál sehol... 1000+1500Ft os csekk a  zsebbe, irány a Móricz. 8:30-35 körülértem vissza, 10 perc alatt meg is voltunk. Sajnos a lakcímkártyás szoftver  nem működött , de adtak telszámot, délután el is ugrottam azt is megcsináltatni.

Korábban is volt a  Fehérvári úti Okmányirodával dolgom, nagyon rendes az ügyintéző, kedves aranyos, ilyennek kéne lennie az összesnek. Ráadásul eddig minden ott készült okmányom fele annyi idő alatt érkezett meg, mint amit mondtak. 

Elvileg mikor kiköltözünk, csak otthon, az önkormányzatnál kell bejelentenünk.

Este átjött Nati. Megfáradt testemet este megmasszíroztattam vele.

Ma estére pedig ismét fogdoki...  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr191467206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása