Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

2009.november 26.

2009.12.05. 21:17 tildy[UK]

Nagyon meg kéne már írnom az elmúlt napok történéseit, de valahogy nem visz rá a lélek. PEdig eseményekben gazdag volt.

Úgyhogy hirtelen csak ennyi:
-hétfői interjút az ember átrakta keddre, kedden törölte, mondta hív ma , de nem hívott
-voltam benn egy cateringes cégnél , de kicsit elfoglaltak most, hívjam hétfőn őket - mivel azt hiszem beleőrülök az itthonlétbe, utálok tétlen lenni, és így a pénzem sem fogyna , meg tanulnám a nyelvet is.

A napi 3 hívás pedig immár csak 1.
Kicsit rajtam van a para, főleg a nyelvtudásom miatt, szakmailag nem vagyok hülye, és hajlandó vagyok fejlődni is, sőt.
De az angol.... Nem tudom, másoknak hogy megy olyan egyszerűen...
A leírt szövegek kb 60-70%át értem csak, mármint ezen főképp az újságot értem. Állásajánlatok azok azért mennek 90%os érthetőséggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr811576480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása