Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

I never give up!

2009.12.07. 06:34 tildy[UK]

Avagy nem adom fel, míg egy darabban látsz, nem adom fel, míg életben találsz ...
Bármennyire is próbálom erősnek mutatni magam, bizony van , amikor én is megtörök. Szerencsére csak pillanatnyi állapot, esek, kelek. De mikor esés van, akkor hiszti is. És amikor hiszti, akkor bizony amolyan "nem vagyok jó semmire érzés" . Türelmetlen vagyok. Otthon egy hét alatt lett munkám, de úgy, hogy az interjú is benne volt az egy hétben. Itt 3 hete próbálkozom, igaz komolyabban csak két hete, de hívásokon kívűl semmi. Ma megjött a második elutasító mail is....

Dear Ildiko,

Thank you for your interest in the PHP developer at GPMD.

After long consideration and a huge amount of CV's from many top candidates, I am sorry to have to inform you that your application has been unsuccessful.

Szóval elszontyolodtam. Este viszont elővettem a papírost, amit az iránylondonosok adtak, írtam két magyar csajszinak, egyik ingyenes nyelvtanfolyamokat szervez, másik szállodai munkákat intéz, szóval írtam nekik, amíg IT-s meló , meg perfekt angol nincs , ez is megfelel. Nem életem állása, de legkésőbb egy év múlva phpzni szeretnék, de addig is meg kell valamiből élni....

Múltkorában írtam a szőrös papucsról, ami szerintem egy borzadály.
Ma viszont az amazonon ezt találtam, totál bele is szerelmesedtem, igaz kinntre nem jó, de benntre nagyon poén, mert sokszor mezítláb, zokniban rohangálok, azt tökéletesen kiváltja. Szerintem megveszem 7 font.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr51579119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása