Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Karácsony külhonban

2009.12.29. 19:40 tildy[UK]

Első karácsonyunk, amit nem családi körben töltünk. Fura.
Nincs fa. Imádok karácsonyfát díszíteni.
Miért alakult így? Próbálunk spórolni . Egy kisebb fa is 20£ , így inkább kihagytuk. Vettem egy kis fali díszkoszorút, karácsonyfa helyett, meg Esmeinnek egy fehér Everlast pulcsit. Mikor odaadtam neki, elpityeredtem
Sajnos az én nagy ajándékom (munka) nem tudom mikor kapom meg. De most már nem parázok rajta

 

Rossz érzés volt vásárolni menni, mert olyan üresnek tűnt az egész ünnep. Viszont mikor jöttem hazafele, kivirultam Ünnepi hangulatom lett!

Párom nem nagyon szereti a karácsonyt, oka van rá . Megértem. Viszont ünnep, és jó érzés, legalábbis nekem. Igaz , hogy nincs zselés szaloncukor (imádom), igaz , hogy nincs hurka , kolbász , viszont van hal. Lehet azt csinálom meg, illetve van egy húsgolyós , csirkés tál is, meglátjuk melyik lesz.
És a finom , fűszerezett forraltbor sem maradhat el.
Kellemes karácsonyt mindenkinek!

2 komment

Címkék: külföld london karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr771631101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katus27 2009.12.31. 00:22:57

Kedves Tildy!

Nagyon drukkolok, hogy legyen egy szuper állásod! Kitartás!:)

A legjobbakat kívánom Neked a következő évre!

Üdv:
Kata

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.12.31. 01:28:31

KEdves KAtus!
Köszönöm szépen, igyekszem megfelelni az elvárásoknak:D:D
süti beállítások módosítása