Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Örülnöm kéne

2010.01.19. 17:06 tildy[UK]

Bizony. Ugyanis van munkám, mult héthétfőn kezdtem. Jobb, mint a januar eleji takarítás, egy irodában ülök, idővel fejlesztői munka is lesz, addig viszont átváltottam titkárnőbe. Örülnöm kéne, pont két hónappal a kijövetel után ugyanis felajánlottak egy munkát. Idővel egy teljes weboldalt el kell készítenem, addig viszont mindenféle office munka.Nem lenne ezzel semmi baj.Csak kis cég.

Odamentem, nem is mondták el pontosan mit kell csinálni, még fel sem vettek, már beültettek a "titkárnői" székbe.
Leveleket bontok és adok tovább, hívásokat veszek és forwardolok, illetve mondom ha valaki nincs benn, ma épp egy csajszit hívtam be holnapra interjúra ( ő lakásokkal foglalkozik majd) .

Node a probléma abból adódik, hogy nem egészen ezt beszéltük meg. Ráadásul hadarnak a telefonban, sokszor még a cég nevét sem értem , kitől keresnek, , hiába kérdezek vissza, de a telefonszám leírása , üzenethagyás már megy.

A főnöktől meg mertem ma kérdezni valamit (hol a boríték) , erre leszólt , hogy találjam fel magam, meg ő mennyire elfoglalt , blabla.
Arról nem is beszélve, hogy sem pontos bérajánlatot, sem szerződést nem kaptam. Ma rákérdeztem a szerződésre, de mismásolt a Sam (Ő volt az , aki volt, hogy el sem jött az általa kért interjúra, vagy egy órát vártam rá ) , szóval enyhén szólva is érdekes a szitu.
Úgyhogy most dilemmában vagyok, mi legyen, péntekig megülök a sejhajomon, de akkor szólok, hogy szeretnék szerződést , mert amúgy nem lenne rossz, főleg akkor nem, amikor már fejleszteni kell, de addig....
De így azt sem tudom mikor kapok fizetést , mennyit kapok, stb..
Frusztál na.
Ti mit tennétek a helyemben?
Nem előítélet, mert alapvetően korrekt vagyok, és azt is várom el, de több helyről hallani, hogy a "füstösek" ilyen nemtörődömek
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr611685155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2010.01.19. 19:21:49

féligmeddig petyaval értek egyet, nagyon lapítanak. én a helyedben már holnap is rákérdeznék a dologra, hogy mikor lesz meg a szerződés...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.01.20. 11:18:35

Tobben azt mondjak, hogy itt szokas szobeli szerzodest kotni, es az allam ugyanugy elfogadja. Keszitettem par kepet magamrol az irodaban, kozben holnap estere beszerveztem egy interjut.

Parom talalt egy oldalt, ahol nevtelenul de akar nevvel is lehet feljelentest tenni, ha nem akarnanak fizetni , vagy a minimalbernel kevesebbet adnanak, erre ugyanis itt "harapnak" a hatosagok.
Tobb vasat tartok a tuzben, es ha nem mernenek fizetni, tudom kit kell megkeresni.

Mindezek mellett pedig nyitva tartom a szemem.

Jobaratom, Kem irta a prohardveren:

"Szerintem a legtobben ugy kezdjuk, hogy 1-2-3 honap szerzodes nelkul, orulunk,h ki tudjuk fizetni a lakbert, aztan mindenki belefut 1-1 meloba ami legalis es el lehet vele indulni. Akar ugynokseges, akar konyhai melo. Eddig csak olyan emberekkel talalkoztam akik Home Office nelkul dolgoztam honapokig-evekig, meg 17!evesen 40+orat Neroban, gyorsetteremben szerzodes nelkul, templomban vagy iskolaban pakoltak, vagy egy indiainal fillerekert egy kis hetvegi gazolassal a fonoknel.

Ha valakinek nincs kituno angolja meg olyan szaktudasa amit igazolni is tud komoly referenciaval, annak nincs eselye mashogy startolni. En pl. 17 szinhazba adtam be az oneletrajzom mint szinpadtechnikus, kellekes, diszlethurcolo, vagy akarmi kulimelo, referenciam pedig a fovarosi nagycirkuszbol van. Fel se hivtak...

Itt az foglalkoztat aki penzt lat benned. Ha nincs szamara elfogadhato bizonyitekod, akkor meloval kell bizonyitani a ratermedtseged.

Csak ennyit akartam hozzafuzni, ugyhogy addig Tildynek sincs mit aggodnia amig ki nem derul,h ingyen akarjak dolgoztatni. En azt mondom, hogy ha nem kap fizut 1 het utan, akkor lehet aggodni."
süti beállítások módosítása