Egy picit a blogról

2009 novemberében párommal úgy döntöttünk, felkötjük a nyúlcipőt , és irány nyugat, egészen pontosan az Egyesült Királyság. PHP fejlesztőként dolgoztam odahaza , itt az ismeretlen várt és a bizonytalanság. Szerencsére sikerült a szakmámban elhelyezkednem. Nem volt egyszerű az indulás, de írásaimmal talán tudok segíteni az utánunk jövőknek.

LIKE!


  

Névjegy

Tóth Ildikó

tildy.jpg
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit." :)

Utolsó kommentek

Szakmai blogom

Nincs megjeleníthető elem

Back to the UK blog

Nincs megjeleníthető elem

Bízz magadban, és teljesül amit szeretnél!

2010.02.13. 23:05 tildy[UK]

Sokan vannak úgy, hogy másokat helyeznek önmaguk elé. Ez van amikor nagyon jó - gondoljunk csak a jó szülő-gyermek kapcsolatra- van amikor nem. Lehet rám köveket vetni, de szeretem , ha jó nekem . Szeretem ha teljesülnek az álmaim , a vágyaim.

Sokan tudjátok, mivel szeretek foglalkozni. Nehéz volt, kitartó voltam, és még nem is akarom elkiabálni, de talán beérik a gyümölcse.
Nagyon jó munkahelyet találtam. Jól is fogok keresni , persze lehetne jobban is, de... ( és itt van az amit nem szabadna mondani... ) Szóval egyelőre nemhogy beérem ennyivel, de olyan boldog vagyok, hogy elmondhatatlan. Szóval igen, lehetne jobb is , de ez nekem most maga a tökély.
Jó munkahelyi kollektíva, jó rendszer, fejlődési lehetőség, teljesíthető-megtanulható eszközök .
Oh yes.

Szóval a munkahelyről:
2 napja dolgozom. 15-20an vagyunk kb, kínai, amerikai, spanyol, magyar ,bolgár, és sok sok angol
Pörög az agyam rendesen, megy a jelfeldolgozás.
A munkahely kb. fél órára van busszal, ami itt nagy szó, mivel egyrészt vannak távolságok, másrészt rendszeres a tube-on(metró) a several delay (gyakori késés) , a busz meg bár dugóba kerülhet , viszont olcsóbb. (2.4 font csúcsidőben a metrójegy, 1.2 mindig a busz , bérlet 1-2 zónára ~ 25 metrón, 17 pedig a teljes londoni bérlet)

A munka olyan, amilyet szeretni fogok. Főképp webshopokkal foglalkozunk. Társaság jó, pénz jó.
Ezt szerettem volna, és úgy néz ki össze is jött. 32 nap szabadság van, 8 nap public holiday (karácsony, húsvét, bank holiday ...).

Ebédelni a sarki büfében tudok, londoni árak, de nem annyira vészes. 5.5 font egy doboz üdítő és egy akkora adag fish&chips, hogy meg sem tudtam enni.

Szerződés már az első napa kezemben volt, fizetés hónap utolsó péntekjén. Ez most erre a kicsit több mint fél hónapra ~800 font?! Munkaidő 10-18.30, egy óra ebédszünet.

Bejött , most már csak benn kell maradni, és dolgozni, dolgozni , dolgozni.

Sosem szabad feladni, amiben hisz az ember azért küzdeni kell.
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tildy.blog.hu/api/trackback/id/tr291756026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flea 2010.02.15. 10:53:55

Severe delays (súlyos késések) lesz az :)

Grat a munkához, és sok sikert.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.02.15. 15:58:14

Fene tudja , a severalt is szokas hasnzalni (tobb keses)

sylblog 2010.02.18. 14:26:46

Gratula munkához, és sok kitartást!:)
Nekem meg akkor futott be megbízásos megkeresés, amikor végképp nem számítottam.Csak hát gömbölyödő pocakkal+tesóval itthon, és GYED visszamondást nem érne meg most perpill:(.
süti beállítások módosítása